Retourneren
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De retourkosten zijn ten allen tijde voor eigen rekening. De kosten hiervan hangen af van het gewicht van je pakketje en van welk verzendbedrijf je gebruik maakt. Kaatjeforkids is niet aansprakelijk voor het eventueel zoekraken, van je terug gestuurde retourpakketje.

Stappenplan retourneren:
1. Controleer of jouw retour aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel is niet gepersonaliseerd.

2. Vul het retour/herroepingsformulier in en voeg deze bij je retourzending. Mocht je geen mogelijkheid hebben om het formulier te printen, mag je deze ook mailen naar kaatjeforkids@hotmail.com. Je vindt het formulier hier:

3. Verpak de producten die je wil retourneren in, het liefst de originele verpakking. 

4. Schrijf het onderstaande adres op de verpakking:

Kaatjeforkids
Tav Erika Bekema
Van Oldenbarneveltstraat 165
3882 CD Putten

5. Frankeer je pakket en breng het naar een Post-NL service punt/brievenbus. De kosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening.

6. Zodra je retour door mij is ontvangen en voldoet aan de genoemde voorwaarden, stort ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je opgegeven rekeningnummer.

* Het retour sturen van een product is voor risico van de koper.

Garantie & klachten
Kwaliteit van de producten vindt ik erg belangrijk. Daarom behandel ik alle producten
met veel liefde, verpak ik ze goed en doe mijn best om ze onbeschadigd bij je aan te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er iets beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. 


Ik raadt je daarom aan, de geleverde artikelen gelijk na ontvangst te inspecteren.
Mochten de bestelde artikelen niet aan je verwachtingen voldoen,
dan dien je mij hier binnen 3 dagen, per email, met ordernummer, en foto van het eventuele

defecte product van op de hoogte te stellen. 
Ik zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de koper en
op de best mogelijke manier op te lossen. Samen komen we er wel!

 

*Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht kenbaar te maken via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2020 - 2022 Www.Kaatjeforkids.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

De drukste, maar ook gezelligste maanden van het jaar zijn aangebroken, blackfriday, cyber monday, sinterklaas & natuurlijk de kerst. Top drukte bij Post-nl. Het kan daarom voorkomen dat je pakketje langer onderweg is dan staat aangegeven op mijn website. Helaas kan ik hier niets aan doen. Liefs Kaatje♡